Politica de returnare și schimb

ÎN CE CONDIȚII POT RETURNA UN ARTICOL PE CARE-L CUMPĂR DE PE LENJERIEDAMA.RO?

Produselor noastre sunt clasificate ca fiind pentru uz personal şi intim, fapt care înseamnă că nu vor fi acceptate returnări în cazul anumitor produse. De asemenea, nu acceptăm returnări în cazul articolelor care au fost purtate.
În cazul următoarelor articole se aplică termeni şi condiţii specifice, datorită caracteristicilor speciale ale acestora:
– Pijamalele se pot returna sau schimba, dar acestea nu trebuie să fie rupte, pătate sau deteriorate și trebuie să fie însoțite de ambalajul original.
– Seturile de produse (pachetele care conţin mai mult de un articol), cum ar fi seturile de şosete etc., sunt considerate a fi un SINGUR articol. Astfel, ambalajul trebuie să fie nedesfăcut şi nu se pot returna seturi incomplete sau articole separate.
– Dresurile, fiind un produs intim și sensibil, nu sunt acceptați la retur dacă aceștia au fost desfăcuți din ambalajul original.
– Chiloţii intră în contact cu părţile intime ale corpului, astfel, pentru aceste produse nu vom accepta retur, din motive de igienă, numai dacă au un defect de fabricație sau ambalaj deteriorat.
– Sutienul și bustiera intră în contact cu părţile intime ale corpului, astfel, pentru acest produs nu vom accepta retur, din motive de igienă, doar dacă au un defect de fabricație sau ambalaj deteriorat.
– Maioul și tricoul intră în contact cu părţile intime ale corpului, astfel, pentru acest produs nu vom accepta retur, din motive de igienă, doar dacă au un defect de fabricație sau ambalaj deteriorat.
În cazul în care există îndoieli cu privire la starea articolelor de îmbrăcăminte returnate, opinia personalului specializat de la LENJERIEDAMA.RO va prevala, în urma inspectării corespunzătoare a articolului, pentru a preveni returnarea frauduloasă de produse care au fost purtate sau deteriorate.

CUM RETURNEZ UN ARTICOL?

Există trei modalități de returnare a unui articol:
1) Ridicare de la domiciliu: Pentru a continua această acțiune trebuie completat formularul de retur care se află pe site la secțiunea de Retur care trebuie pus în colet, iar apoi contactati firma de curierat FAN CURIER din localitatea dumneavoastra pentru ridicarea coletului. Costurile de retur sunt suportate de noi, vă rugam să menționați aceasta agentului Fan Courier în momentul ridicării coletului.
2) Predarea la Fan Courier: Pentru a continua această acțiune trebuie completat formularul de retur care se află pe site la secțiunea de Retur care trebuie pus în colet, iar apoi să duceți personal coletul la Agenția Fan Courier din localitatea dvs. Costurile de retur sunt suportate de noi, vă rugam să menționați aceasta agentului Fan Courier în momentul predării coletului.
3) Printr-o altă companie de curierat: Pentru a continua această acțiune trebuie completat formularul de retur care se află pe site la secțiunea de Retur care trebuie pus în colet și să ne returnați coletul prin firma de curierat aleasa de dumneavoastra. Menționăm că în acest caz costurile de retur vor fi suportate de dumneavoastră.
Vă rugăm să returnaţi produsul folosind sau incluzând ambalajul său original. Trebuie să ne trimiteţi şi toate cutiile, etichetele, instrucţiunile/documentele (dacă există) şi ambalajele originale împreună cu produsul returnat. Rețineti că articolele trebuie să fie în stare perfectă și să aibă etichetele interioare. Dacă produsul este returnat într-o stare în care nu mai poate fi vândut ca și nou, lenjeriedama.ro își rezervă dreptul de a reexpedia produsul clientului pe cheltuiala acestuia.

CÂT TIMP AM LA DISPOZIŢIE PENTRU A RETURNA UN ARTICOL?

Termenul-limită pentru orice returnare este de 30 de zile de la data primirii coletului.

TREBUIE SĂ PLĂTESC CEVA PENTRU RETURNARE?

Returnările către LENJERIEDAMA.RO sunt gratuite în cazul în care se folosește metoda 1 și 2 de returnare.
În cazul metodei 3, costurile sunt în funcție de firma de curierat aleasă de dumneavostră. Dumneavoastră vă veţi asuma costul şi riscul legat de returnarea produselor în acest caz.

CUM ÎMI VOI PRIMI BANII ÎNAPOI?

În cazul în care produsele prezintă orice defect de fabricatie, vă vom rambursa în contul bancar menționat în Formularul de retur contravaloarea integrală a acestora, precum şi costurile de livrare suportate de dumneavoastră pentru primirea produselor respective.

CÂND ÎMI VOI PRIMI BANII ÎNAPOI?

După aprobarea rambursării (articolele trebuie să fie în stare perfectă şi să fie etichetate), veți primi un e-mail de confirmare, prin care veți fi informat că suma va fi plătită în contul dvs în cel mult 14 zile calendaristice. Nu uitați că rambursarea unei sume pe un card de credit depinde întotdeauna de bancă.

CE TREBUIE SĂ FAC DACĂ SUMA RESTITUITĂ ESTE INCORECTĂ?

Contacți departamentul nostru de relaţii cu clienţii şi vom încerca să rezolvăm problema în cel mai scurt timp posibil.
LENJERIEDAMA.RO îşi rezervă dreptul de a refuza rambursările solicitate în afara termenului prevăzut sau în cazul articolelor care nu se află în aceeaşi stare ca atunci când au fost primite.
Pentru mai multe detalii cu privire la condițiile de returnare vă rugăm să accesați Articolul 13 din secțiunea Termeni și condiții.